Tussen de lijntjes...

4 juli 2015 - Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk

Zaterdag 4 juli
Vannacht dus ons laatste nachtje gehad in ons kabouterhuisje. Lekker geslapen en om 9 uur uit bed gegaan.   We hadden de tijd dus lekker bakkie gedaan en onze spulletjes ingepakt. Rond 11 uur reden we weg van de boerderij camping.
We waren goed en wel een half uur onderweg toen een tegenligger de weg iets te ruim nam. Hij reed dus op onze weghelft en ondanks hard remmen, uiterst naar rechts sturen en toeteren konden we een aanrijding niet voorkomen. Wat een klap. Denk dat we beide een km of 80 reden. Maar goed we hadden zelf niets en de duisters ook niet. Wij ( de bus) hebben van voor naar achter een kras en hun spiegel is aan barrels en het achter spatbord heeft schade. Omdat hij Duits was moest er politie bij komen. Die waren er snel en na het invullen van het schade formulier konden we verder. 45 minuten vertraging opgelopen. Door de schrik hadden we behoefde aan iets te eten en te drinken dus langs de weg gestopt om een tosti te eten en een almdudler te drinken.
Via een mooie weg en een auto trein aangekomen bij hotel die sonne in Saalbach. Prachtig hotel met een prachtige grote kamer met zelfs een zitje in een aparte kamer.
Om 19:00 uur hebben we dirk van het station opgehaald. Die slaapt 1 nacht in een ander hotel omdat ons hotel vol was en dus vanaf morgen in hetzelfde hotel.

1. Wiep de haan:
    4 juli 2015
    pff wat een schrik, ik zeg niets meer!!!! maar verder veel plezier, groetjes aan Dirk
  2. Wiep de haan:
    4 juli 2015
    veeeel liefs van ons!!!!!