Welkom. Nog een paar weken en dan is het zo ver

4 juni 2015 - Bleiswijk, Nederland

Dit jaar gaan we naar Kroatie en Oostenrijk en omdat we er doorheen rijden ook slovenie en Duitsland. aan het einde van de vakantie staat een bezoek aan de warsteiner fabriek op het programma.

Maar eerst het begin:)

De planning is ongeveer zo:

Via duitsland ----> Oostenrijk -----> Slovenie naar Kroatie. Als eerste willen we daar de plivticemeren bezoeken.

Via het binnenland naar Omis waar we dan 2 nachten blijven.

Omis naar Trogir, hier heb ik een camping geboekt voor 4 nachten. Plaats aan de zee dus ik ben erg benieuwd. We gaan in Trogir een cookingclass volgen en als het lukt willen we een boottocht maken.

Vanaf Trogir via de kust omhoog. Route staat nog niet vast. Hebben een aantal optie's en kijken daar gewoon waar we zin in hebben. We hebben 4 dagen de tijd om uit te komen in Saalbach (Oostenrijk) alwaar we een hotel geboekt hebben voor wererom 4 nachten. Vanaf saalbach via duitsland weer terug naar huis.

We zullen een dag of 20 onderweg zijn en naar schatting nu rond de 4000 km afleggen