Heenreis 1

21 juni 2015 - Niederbreitbach, Duitsland

Zaterdag 20 juni:

We zijn vertrokken!!!!

Ik had vandaag nog een vroege dienst en kon gelukkig om 13:45 uur weg. Nog even kattenbak korrels gehaald en laatste spullen bij elkaar gepakt. Om 15:00 uur zijn we weggereden. Rond 18:30 uur waren we op de camping. Deze camping heeft stellplatzen. Dat betekend dat er overnachtingsplekken zijn voor campers. Fijne eraan is dat ze maar 7 euro zijn.

We hebben een hapje gedaan bij het camping “restaurant”. Veel,stelde het niet voor maar toch lekker gegeten en niet duur. 25 euro voor allebei een snitzel en een paar potten bier. Denk dan ook dat de uitbater een foutje heeft gemaakt.

Daarna zijn we nog even het dorpje ingelopen en een soort van sport cafe was geopend. Waren een aantal aan het darten en voetbal stond op. Ook hier een lekker biertje gedronken. Kregen zelfs belegde boterhammen van het huis. Moesten 15 euro afrekenen en dat voor 8 biertjes.......

Morgen rijden we zo’n 600 km. Vandaag was trouwens 340 km. Morgen hebben we een hotel geboekt. De weersvoorspellingen waren vanmiddag niet al te best. Vooral veel regen en we hebben nou eenmaal een afspraak ;)