Heenreis 2

21 juni 2015 - Bad Schallerbach, Oostenrijk

Zondag 21 juni:

Om 9 uur zijn we opgestaan want vandaag moet een flink eind gereden worden. Waarschijnlijk wel de langste rijdag van de hele vakantie. De 600 km waar ik het gisteren overhad was hemelsbreed. Het werden er uiteindelijk 778 km. Ach de reistijd bleef hetzelfde. Na dat we een bakkie hadden gezet en eten voor onderweg hadden gepakt reden we om 10:00 uur weg van de camping.  Aankomst tijd was toen 16:25 uur en dat werd uiteindelijk 17:00 uur want onderweg natuurlijk ff stoppen, plassen en tanken.

Haus moser is een typisch Oostenrijks huis. Alles is netjes en strak. Nadat we lekker hebben gedoucht hebben we bij de plaatselijke pizzeria een pizza gegeten. Nu zitten we in onze kamer. Phae is youtube filmpje aan het kijken en ik ben mijn log aan het bij werken.

Morgen gaan we verder richting Kroatië. Plitvice meren is de bestemming. Vanaf hier ongeveer 4:30 uur rijden maar we willen eigenlijk niet over de snelweg in Slovenië. Dat zou uitkomen op 45 min extra reistijd.
Ontbijt staat in elk geval om 09:30 uur klaar voor ons dus morgen weer alle tijd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl